S4H
S4H Pos
S4H POS
S4H POS to moduł restauracyjny do prowadzenia sprzedaży w oparciu o technologię ekranów dotykowych. Przeznaczony jest do lokalów gastronomicznych każdego typu:
  • restauracje i sale bankietowe,
  • pizzerie i bary szybkiej obsługi,
  • dyskoteki i kluby,
  • punkty małej gastronomii,
  • sieci gastronomiczne.
S4H POS to jeden z niewielu systemów sprzedażowych na rynku oferujący użytkownikowi tak bogatą funkcjonalność jak:
  • graficzny moduł rezerwacji stolików,
  • elastyczne kształtowanie menu ekranu bonowania,
  • obsługę rachunków otwartych lub sprzedaży bufetowej,
  • moduł dzielenia i łączenia rachunków,
  • systemy rabatowe i lojalnościowe,
  • automatyczną zmianę cenników o określonej porze,
  • informacja o stanie magazynowym potraw i artykułów,
  • współpraca z programami hotelowymi.
Dodatkowo program można dopasować do swoich indywidualnych potrzeb dzięki zastosowaniu wielu opcji konfiguracyjnych.
S4H POS - rezerwacje stolików
Rezerwacja stolików odbywa się w module graficznym, co gwarantuje prostą i intuicyjną obsługę. Dodatkowo kolory stolików i rezerwacji zwiększają czytelność wprowadzanych danych. Funkcja rezerwacji stolików została również dostosowana do ekranów dotykowych, dzięki czemu może być także obsługiwana przez kelnerów. Grafik rezerwacji posiada wiele opcji do jego elastycznego prezentowania wg czasu i ilości stolików. Rezerwacjom można przypisywać statusy (wstępna, potwierdzona) oraz etykiety (standardowa, ważna, VIP) definiowane również przez użytkownika programu. Rezerwacja może być stworzona dla gościa zapisanego w bazie danych programu lub posiadać dowolny opis. Każda rezerwacja jest w pełni edytowalna oraz z jej poziomu dokonuje się otwarcia rachunku dla systemu S4H.
S4H POS - stan magazynowy
Bardzo interesująco został rozwiązany temat informacji o dostępności sprzedawanych artykułów. Pierwsza metoda to wyświetlanie zadeklarowanego stanu magazynowego artykułów obok ich nazw. Każde zabonowanie artykułu, powoduje zmniejszenie ilości dostępnego towaru.

Druga metoda to funkcja informująca o ilości artykułu na stanie magazynowym programu. W przypadku prowadzenia automatycznego rozchodu sprzedaży, kelner widzi rzeczywisty stan magazynowy artykułu.

Dzięki systemowi S4H, kelnerzy nigdy nie sprzedadzą więcej potraw/artykułów niż dostępnych na magazynie w lokalu lub możliwych do przygotowania przez kuchnię.


Popularne Linki
Alltrim Sp. z o.o.

Ul. Czarnieckiego 9a
61-538 Poznań
NIP: 779-20-74-436
KRS: 0000184231,
Sąd Rejonowy w Poznaniu,
XXI Wydz. Gospodarczy
Kapitał zakładowy: 100.000,00 PLN

tel. (+48 61) 833 44 41
tel. (+48 61) 834 17 80
fax (+48 61) 834 17 79
e-mail: alltrim@alltrim.com.pl